3 dagar på en smäll

Så gjorde en designe nu lite snabbt! vet dock inte om jag ska ha kvar den men det får ni leva med! :D

I dag: ska ner och äta pannkakor nu och sen gör mig klar till ung08.
vet dock inte vilka som ska spela i dag så måste se det först. efter ung kanske jag drar till issa ch prata om i morgon.

i morgon: åker till göteborg med sockerpuddingarna Emobella ( isabella),alle och emma. i kommer till göteborg runt 12 så vi ska till vandrarhemet lämna våra saker sen gå till liseberg.

Dagen efter i morgon: då blir det EARLY TO BED som kommer spela acustiskt. Saved my life om man säger så. ett grymt band som är underbara live. ett måste se innan man dör!

Nu roppas det att lunschen e klar för att hamna i min mage så PUSS HEJ SMEK MAMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0