Ångesten!

Heeeeeeejsan alla munkar och nunnor!
sitte rjust nu i skolan och läser om fridlysta djur och växter. Käns sjukt Priceless men men är det onödigt fakta man ska lära sig så är det i skolan.
I dag när jag sat på bussen kom jag och tänka på en sak. vill ni veta vad?

Om inte blunda då. Jag tänkte på att Jag va skit hungrig och nu sitter jag här och min mage kurrar som om en jordbävning. ( intressekluben antäcknar).


nej men serriöst jag tänkte på hur mitt liv har utväcklats och sen fallit igen. sat och tänkte på min klass och alla värkar ha det så perfekt att jag inte känner mig som en av dom men jag försöker att vissa att jag inte har det.
Jobbigaste var när jag låg och tänkte förra veckan och jag kom på fel tankar. kände hur ångesten kom igenom min mur jag försökt bygga upp. tror mamma också börja märka att jag e påväg nere igen för jag använder den där irriterade tonen oftare än oftsast nu när någon frågar något. känner bara att jag måste klura ut deta nu annars kommer folk här att hitta mina svagheter vilket jag inte vill. inte andra veckan med dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0