john bauer :D

HEEEEEJSAN MINNA SMÅ EINSTAINS!

har ju inte skrivit så mycket men täntke ta en snabb genomgång.

1: jag började gymnasiet. var skit enrvös när jag kom åkande med bilen och såg alla som stog och väntade på att få komma in men modig som jag är tog jag mig i kragen och gick in ( hade jag något val?) :D
fick en bra klass som jag gillade. men 9.4 komemr alltid vara i mitt <3. :D

2: skola igen! vi fick datorerna ( alla förutom marcus för han förlora sina papper på bussen LOOOSER :D ).
var det en snabb genomgång om projektet som går ut på att göra en musikvideo ( på pissmusik typ) och den ska vara gjord av massa bilder. emn gillar iden vi har och hoppas att slut produkten blir lika bra..

sat mig en stund och studerade dom nya programen och lekte sen lite snabbt med photoshop tänker lägga in bilden ( dock gammal bild men men.)  men den är gjord ganska snabbt och blev ganska dålig så MOBBA MIG INTE ! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0