all time low och early to bed

i går som jag sa var det en underbar dag. vi åkte till medborgarplatsen vid 1 och började köade direkt.  vi träffa många sjukt trevliga människor i kön. TAACK FÖR ATT NI GJORDE DOM 6 TIMMARNA KORTA :D

undertiden vi vänta kom early to bed med sina musikredsakp och så passa jag på att få dom sista autograferna på min sko så nu är den fullbordad.

sen släpptes vi ÄNTLIGEN in så vi sprang in och fick en skit bra plats men en blodin bimbo bakom mig kunde inte sluta borra sina armbågar in i mig så jag tappa bort issa och emma nästan innan förbandet började spela. early to bed gjorde enligt mig deras bästa spelning. dom var GRYMAAAAAA. skit stolta borde dom vara över sig själva.

sen började All time low spela och alla fick panik och jag pressades och svimma nästa fler tal gånger eftersom att jag stog 1 person från scenen. efter ett tag rammal en tjej över mig så jag tappa balansen och föll ner på golvet och alla började gå på oss men efter lite kämpande kom jag upp och fick tag i tjejn och fick upp henne med. klarade mig med lite blåmärken och e lite öm på armarna men men värt det.

när allt var slut gick vi ut där vi träffade marcus ( gitarrist i early to bed). vi pratade lite sen frågade han om vi inte skulle köpa deras skiva ( den har inte släppts än. den komemr i september och ni måste köpa den). när jag sa att jag tönkte göra det men orkade inte trängas med alla människor gick han in och hämtade 2 dom 2 sista skivorna som jag och issa fick. emma fick ingen men hon fick en bamsekram av honom.

jag tycker ni ska in på spotify eller något och lyssna på early to bed för det är ett grymt band som gör underbar musik och texter. jag tycker dock dom är bättre live. Sveriges bästa band enligt mig :D


kärleks skon :D

Min bannan pojkvän :D

alex gaskarths rumpa. den vill man bita i :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0