afhbniudgfbiesvbfyilsvdb hejsan ?

heejsan alla som går i skolan och hej på alla ni som inte börjat än.

känner mig sjukt ensam för alla har börjat skoan förutom jag typ. sitter här och lyssnar på depp musik medans jag väntar på att Emma ska sluta så jag kan åka dit och prata med henne och sen att elin slutar så vi kan shoppa.
skulle ta med mig pucko men ringde mormor och fråga om hon kunde ta honom medans för det är synd om hans ka ligga i den där jäddrans väska hela tiden.

Mamma och lisa drar på en krysning i dag så jag har hela huset för mig själv PAAARTY! ( eller inte ).
men behöver inte va ensam så mycket för ska till mromor och morfar och äta middag och sen kanske jag hhyr en film eller något och bara vilar.



HAHAHAHA! hitta en SKIT gammal bild på emma ! :D <3


en låt som alltid får mig tårögd!


Kommentarer
Postat av: Emma

LINA !!!!!!!! ta bort!



nu vill jag skilja mig nästan

2010-08-19 @ 19:46:48
Postat av: lina karlsson

Älskling NEEEEEJ jag lovar att slicka dina fötter om du stanna rhos mig! <3



men den bilden e så sjukt MOBBAD HAHAHAHAHAHAHAHA½!

2010-08-21 @ 15:09:06
Postat av: emma

tveksammnt om jah vill ;S ja det e den varför tog du den då??????????????????????

2010-08-22 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0