Halmstad är en myss stad ! ;D

heej alla fucking äckliga göteborgare opch alla älskade stockholmare. ( älskar göteborg också men men ). losat min mobil så har ett nytt numer. så får ni ett sms från något äckel så e det bara mig ! :D

inte mycket har hänt i dag så har inte något att skriva om. men kan skriva lite om halmstad.
varit i halmstad och det va kul. träffade sjukt många nya underbara människor. på dagarna sat vi mest hos en som heter Dejan och på kvällarna tog man fram spriten och drack. 
när man dricke rvet alla ätt mycket hände rmen orkar inte skriva det ( moahahha slö). men jag fick 2 nya hål i örat. i dag e första dagen som det inte gör ont hahahahah! 

i morgon drar jag till göteborg igen för att se på något med pappa. 
vi åker i morgon kväll men kommer hem på lördagen igen..


( old bild men men)

 

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0