lina tänker ^^

Heejsna alla vårtbitare! Nu sitter jag och dunkar musik och njuter av ett glas juice. när jag sitter här kommer jag och tänka på lite saker som jag försöker komma på svaren på.

1: varför är jorden rund?
svar: för att den gillar köttbullar

2: varför har vi fötter?
svar: för allt kan ju inte vara snyggt på en människa.

3: varför har vi pengar?
svar: för att mobba dom som inte har det

4:varför blir jag aldrig bra på bild?
svar: för att jag förstörde en när jag avr liten och nu hämnas alla kameror :O

5: VARFÖR är felix så smart?
svar: han lanar google.. ;)

6: varför är kärringen i kassan alltid så sur?
svar: för att hon misslyckades i skolan och är avis på dig.

7: vad ska jag ha på mig i morgon!?
svar: det får vi se i morgon ;)


HAHA aja medans ni försöker komma på era egna svar kan ni lyssna på dena dunka dunka låten! :D

Kommentarer
Postat av: Leo

hahahhaa Köttbullar! xD

2010-06-12 @ 17:34:12
Postat av: lina

NEE leo du får sluta mobba mig nu :D

2010-06-13 @ 11:33:19
URL: http://godisrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0