Linas dagar ! :D

heejsan allal alkisar och anrkomaner här komemr det ett tjollahoppande medelande från tv4. neej kanske inte tv4 men hoppas ni klarar er med mig! sitter nu i min säng och tänker på dagarna som har gått tänkte ta en lite snabb redovisning. ONLY FOR U !

måndags: ehhhh neej vi skiter i måndags minns inte ens vad jag gjorde ^^

tisdags: jag shoppade i 12 timmar med elin och så såg vi på sexiga studenter utan tröja ! :D

onsdags: MATKRIG i skolan! fyy på oss elever att vi kan göra något sådant.

torsdags: slutade skolan och hade det super trevligt på kvällen!

fredag: hade det fortfarande trevligt tills klockan 2 då jag sat mig i en bil och åkte hem. hade också middag med släkten

lördag: Jag drog med mig lisa och hennes vän jossan till laserdom ( jag ägde ut som)

söndag (idag): i dag ska jag jobba på maggan med mamma för att sammla in pengar till lisas fotbollslag. dom ska ju åka till barcelona nästa år och träna.


 
 här är loke som vissar att han hejjar på AIK som sin far och syster. ( inte jag)


Kommentarer
Postat av: haha

stackars ungen har blivit hjärntvättad :(

2010-08-07 @ 16:38:01
Postat av: lina

Du är hjärntvättad :D

2010-08-08 @ 14:10:52
URL: http://godisrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0