middag med fröknarna!

shaa shaa alla med fittor och kukar! mi dag sat jag vid datorn när lisa kom in och ropa: LIIIIIIINA VILL DU GÅ PÅ RESTURANG MED MIG OCH ELLA. så klart kunde jag inte tacka nej så vi tog en taxi till oxenstjärna. va sjukt mycket folk så vi beställde maten och sen spelade vi minegolf medans vi vänta. OCH VEM TROR NI VANN? jo jag:D ( inte för att skryta). efter en trevlig måltid åkte vi hem men jag ville inte va hemma så vi drog på oss ÅBK kläder och gick ut. ute gjorde vi inget förutom att skrämma upp oss själva och tro att alla skulle våldta oss.

LISA :D

ELLA :D


pusshej smek dig ! :_D


Kommentarer
Postat av: Leo

:D

2010-06-28 @ 02:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0