pier pressure 2010 <3 kärlek

Yeeeyha! heej alla punkare och emos, Har inte kunnat skriva något eftersom att jag har varit i göteborg på pier pressure. kom hem i går morse runt 5. Jag tycker personligen synd om er alla som inte va där för kan säga att alla band va sjukt taggade förutom dead by april som är sjukt tråkiga att se live. vi började med att se bandet ape rape escape och det va fan Den bästa början på dagen. Dom har så sjukt kul på scen att det smittar av sig på publiken. efter RAE såg vi bara 1 låt av dead by april för dom va så sjukt tråkiga att se på. vi gick till tältet där Earlytobed skulle spela. jag tycker personligen att dom eär ett utav sveriges bäösta band. känslan att se dom spela är helt ofattbar och går inte att beskriva. SE DOM LIVE ANNARS MISSAR NI NÅGOT!. efter något att äta och lite vila gick vi för att se 30 sec men det blev för mycket för mig efter typ 5 låtar så jag skulle dra mig från platsen längstfram till typ lååååångt bak men på vägen ut hamnade jag mitt i en mosh pit men en snäll tjej drog ur mig i tid. Det sista bandet som spela va HIM. det syndes att valo inte orkar så mycket längre. han sa till gitarristen 2 gånger att spela solo för att han skulle kuna gå bakom scenen och vila. aja en lyckad dag och jag e sjukt nöjd. Btw fick ju gitarristen marcus från earlytobeds handuk. :D

hejsvejs lingon blejs! :D





en film från när early to bed spelar. mans er inte mig eftersom att jag står brevid hon som filmar. men man kan höra mina skrick ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0