smink shopping och tågres ångest

hejsan alla öronpetare ! har precis testat mitt nya smink och jag ÄLSKART! alla borde spendera några extra lappa för ett smink med mineraler och naturliga innehål! man känner sig fräshare och man kan inte översminka sig!

1: loose powder ( milk). 235 kr
2: wonder powder (sahara). 295 kr
3:concealer ( cover all mix). 265 kr

allt från make up store. face stockholm har också sjukt bra smink och dom hjälper dig men jag gillar att mixtra själv :D
köpte lite annat också men deta är det jag är mest nöjd över!


ska snart till pappa men känner lixom ångest över tågresan :O




Kommentarer
Postat av: Leo

Får nog ta och köpa lite sånt! :O

2010-06-18 @ 22:29:22
Postat av: lina karlsson

jaaa det tycker jag låter smart. :D

2010-06-18 @ 22:31:07
URL: http://godisrumpor.blogg.se/
Postat av: MHMMMMMMMMHMHMHMHM

Tack för tipset, köpte faktiskt detta paket häromdagen. GILLAS starkt. Det rinner inte och har sig som alla andra mascaror gör och bäst av allt man känner sig som en ny människa på mindre än 5 minuter.

REKOMMENDERAS

2010-07-12 @ 21:51:43
Postat av: lina karlsson

hahaha synd bara att jag inte skrev något om någon mascara ! ;D

2010-07-22 @ 19:40:14
URL: http://godisrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0