Äppelpepsi med päron smak!

I dag ska plånboken bli tom. ska till täby och handla min nya jacka och sen ska Emma och jag äta sushi.
Är det bara jag som känner hur deppig man blivit nu när det e svart ute när man åker hem från skolan och till skolan. inte nog med det så har det kommit snö. KILL ME! Hatar snö så sjukt mycket att jag skulle kunna springa runt med en tändare och smälta den till döds. Ska se emd pappa om inte vi kan åka bort under lovet så vi slipper deta skit vädret.  Neej nu e det snart lunch och sen ska vi på studiebesök på något hemligt place säger lärarna. TAGGAD ELLER NOOOT! : )

¨


Kommentarer
Postat av: MOHAHA

Underbart med snöööööööö :D

2010-11-10 @ 20:22:16
Postat av: Lisa Dahlman

snöö suger KUK! : O

2010-11-10 @ 20:46:56
URL: http://lisadahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0