HEEELG!"

Här kommer några bilder från helgen!

FREDAGS: vi drog till täby men vände och åkte till någon pontus som var vän till linda.


Har man inge plåster får man ta en tampong! : ))



Statoil Frida och cornelia efter ett antal shotar : )



Har man inge vin glas får man göra ett eget :)

Fått en flaska i huvudet, varit sövd på akuten, måste operera, fick ont i ryggen, pip, död : ))

Lördags: vi drog till en kompis till Johanna men johanna drog och lämnade oss där.

On the way bitches: ))


Steffan och johanna : o )

Rebeca och någon snubbe jag inte minns namnet på : O



Kommentarer
Postat av: Coco

Hej min vän.

Gillar din blogg, fast min är bättre. Tycker du är skyldig mig en länk nu din bildtjuv.. ;)

2010-11-16 @ 23:00:37
URL: http://cococornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0