döden?

skrivit en ny text och tänker lägga upp den här. anser den inte så bra men skrevd en på 10 min och spenderade jag lite mer tid kanske den hade blivit bra!


Dagen jag dör skulle du kunna leva vidare som du gör i dag. Skulle du kuna älska någon annan som du älskar mig i dag? Jag skulle inget annat än att se dig leva vidare fast jag inte orkade. Det finns svar till min död och dom hittar ni längst ner i mitt hjärta.  Hjärtat är stort och din kärlek kunde inte vinna över resten så den delen du hade tog senare den delen som alltid levt inom mig. Den svarta, ångest och depprimerade delen har jag levt med hela mitt liv men när slutet närmade sig var den starkare än vanligt och jag orkade inte kämpa emot den. Jag la mig i sängen med burken och flaskan. Jag räknade till tre och fällde en tår medans jag skruva upp locken och gjorde mitt beslut på att ta bort smärtan. I dag ser jag ner på alla som försökte hjälpa mig att få bort den svarta ångest delen från mig men inte lyckades. Jag vill bara att ni ska veta att ni inte kunna göra något utan jag gjorde mitt val att få ett slut på det hela utan att ni skulle bli smittade av den fruktansvärda pest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0