fuck the krog.

Heeej! i Går var jag på fest och hade det kuult! träffade roligt nytt folk och kan nu utöka min facebook med några  nya personer. som ni ser i det förra inlägget så var en som heter simon och kim där. jag skulle möta dom vid pressbyrån och senare gå till festen men jag ahr fan aldrig varit med om några segaste människor. mina BRÖST  frös sönder! men efter en låååång väntan gick vi vidare. : )) det var ganska off när vi kom dit så jag smsa victor som kom med en kompis och helt plötsligt blev alla taggade. ( kan dock vara att dom hann dricka lite mer.).

sitter nu här och ser på MTV och ska snart enr och sola för jag är vit som en alvedon. tänkte göra en ansiktsmask också för jag ser så sjukt sliten ut ! en riktig tjej dag alltså : ))

Några bilder från i går!




Blev inte så många bilder! : ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0