Kärlek när det gör som ondast!

Ligger nu hemma och är magsjuk! YEEEYH Vad me rkan man önska sig?
Medans jag legat här i min soffa pch ätit äcklig blåbärssoppa som dödar en med sin äckliga smak har jag skrivit lite men texten jag skrev var inte så bra men tänker endå lägga upp den här!


Alla ord du säger alltid dom samma! Varför kan du inte säga ” jag älskar dig ” iställer för att höja handen och skricka ” SLAMPA”. Jag vill inte leva i denna rädsla mer utan ska hitta min egen väg här i livet. En väg utan dig och dina slag och ord. En väg med någon som vågar säga en mening på 3 år utan att höja rösten eller slänga en handflatta i ansiktet på mig. För mig finns det för många ord som sårar varför kan vi inte byta så att det finns mer ord som får en att känna si gälskad och värdig en plats på jorden. Varje dag dör någon för att folk säger ” hora” istälelt för att säga något som kan få den personen att se sig som en värdig person och kanske varit vid liv i dag. Du har en hjärna för att tänka och om du använder den så kankse du kan få någon som ser på sig själv soms kräp att öppna ögonen och inse att den är precis lika vacker som du även om ni inte är lika.

 


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig min linus ida :D och jag finns här för dig alltid gumman <3<3<3<3<33<3<3

2010-10-13 @ 19:13:01
Postat av: Lokatten

Lina! Jag hoppas inte orden i din text beskriver något du är i... ingen ska behöva ha det så.. säjer jag, som lever i det.. Var rädd om dej... du är unik, du är vacker innefrån o ut.. o jag tycker du är så bra... du har ett värde ingen ska ta ifrån dej.. gå vid första slaget, gå vid första kränkningen även om den är av ord.. för ju längre man är i det, ju svårare är det att ta sej ur... önskar dej allt det bästa.. åså lite lite lite till!! värmeorespekt

2010-10-13 @ 21:13:01
Postat av: lina

jag såg en film som fick mig att skriva texten!

2010-10-14 @ 12:19:52
URL: http://godisrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0