Lite allt möjligt skit och färgningen av mitt hår

Heejsan alla små grodor! sitter i skolan som vanligt med carro och ser på youtube. vi ska ha idrot i dag men så duktig jag är så tog jag fel cäska så jag glömde kläderna.
aja till det jag ville säga. I gpr färgade elin mitt hår och andra kropsdelar som typ mitt ansikte men det lyckades jag tå bort efter lite skrubbande och för att göra saken rolig så har elin några extra leverfläkar på brösten.
jag är ganska nöjd men jag och elin ska färga en gång till i dag för det blev lite olika nyanser så lägger upp en bild i morgon eller dena vecka.


Pelin my bby ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonyhm

Knullbar

2010-09-07 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0