Perosner som är ALLT!

Jag vill tacka människor som har hållt mig i liv och dom som betyder ALLT för mig !
visst känns det fjortis men dessa personer har något som är specielt och allt specielt ska vissas upp.

Micke Dahlman: Ett liv är ingen dröm utan allt är emot än och utan micke hade jag aldrig vågat kämpat och stå för den jag är. Han är den som kommer få mig till en bra person och någon som har drömmar.

Elsa Backlund: bakom ett lende finns det inte alltid en glad person. man kan inte bara ge andra glädje utan man måste våga folk göra en glad.

Felix ********: En person med ett hjärta av guld. Synd bara att han själv inte vågar inse det för då skulle han aldrig tvivla på sig själv mer. Jag är den lyckligaste människan som fått lära en sådan person som pelix.

loka ******: en person som fått mig att hitta mina problem och lössa dom. En underbar person att skriva texter med.

Lisa Dahlman: pain in the ass men någon jag ahr att kämpa för.

Elin Nordin: var man inte glad blev man.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lina vad glad jag blir! Älskar dig! :) <3

2010-09-01 @ 20:13:11
URL: http://rymdhelikopter.blogg.se/
Postat av: lina

thihihih:D

2010-09-01 @ 20:45:00
URL: http://godisrumpor.blogg.se/
Postat av: Den galna tanten.. ;-)

jag blir alldeles varm i magen av dina varma, mogna, starka ord.... du är god, Lina!! Tycker du är såååå bra!! värme

2010-09-10 @ 07:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0