priceless morgon bilder ! :D

En anonym person frågade mig i går hur jag såg ut på morgonen när jag vaknade. Jag tänkte igenom en ide och kom fram till att jag skulle ta en bild direkt efter jag vaknat men nu när jag ser bilden börjar jag ångra mig men tänkte att det kunde väl vara kul att skrämma folk med mit hämska morgonutseende. Så vill ni slippa genomlida sådan fruktansvärd smärta för ögonen SE INTE


FYFAAAN VAD PRICELESS DOM ÄR!

för er som överlevde så ska jag till täby med min syster Lisa. Lisa är sjuk men jag fick henne att åka endå.
Juste i går så pratade jag lite med Elin och så pratade vi om hårfärger och vi kom framtill att jag skulle passa i mörkbrunt så ska kanske ta mig i kragen och färga det i dag om jag inte får ångest i affären !


PUSSSPUSSS på rumpaaah! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0