tingsrätten

I dag var vi i tingrätten och såg ett narkotika fall med skolan. honf riades eftersom att bevisen inte kunde bevisa att hon  var skyldig eller oskyldig då dömdes hon inte. jag tyckte mycket tydde på att hon hade drogerna i sin väska och hon var ägande av det men det är inte jag som dömmer. jag och carro skulle sen tbx för atts e en till men tog fel buss och missade så vi bestämde att vis ka dit på torsdag nästa vecka ochs e om några INTRESANT rättegångar hålls. Sitetr nu på tåget hem och ska göra mitt eget arbete från skolan. sen ska jag spela fotboll i dag. e fortfarande sjukt stel i kroppen men det e bra emd motion så :D


fröken polisss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0