hämska egobilder :D

SHuuu! i dag var jag hemma för jag mådde inte BÄST om man säger så men i morgon blir det skolan.
i morse ringde mormor och berätta att morfar låg på sjukhus för smärtor i bröstet och nyss fick jag veta att det var bärjan på en hjärtinfark. Thats life!

sitter här nu och tänker snart gå ut med min älsklings hund PUCKO. I morgon ska han till farbror docktorn för han har problem med ögonen och han har blivit lite hängig. :(

tagit lite ego bilder under dagens tråkiga gång och tänkte lägga upp dom galnaste här :D


hahaha godmorgon fröken karlsson

fan vad old jag ser ut. rynkor och allt !

fröken jag fryser

PUSS!

Kissi läppar :D


aja nu ska jag göra något roligare hare gött :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0