priceless bilder DONT LOOK

heejsan alla mina små ÄLSKLINGAAAAR! ( care?)
I dag så e det inte min dag kan jag ju säga dirreektus. jag TAPPA mitt busskort så jag kunde inte åka hem :(
ringde pappa som fick sätta in pengar på mitt kort så jag kunde köpa en veckas kort.
I dag när jag LOSA kortet så var vi runt slussen och tog bilder och här kommer vissa. titta och njut nu :D

sötta carro!

Melina skulle vissa hur man är en BITTCH! tycker den e ganska söt men tror inte hon kommer tycka det

Alex tog SKIIT många jordgubbar från mig och carro :(
'
var bara tvungen att ta bild på cykeln!

Neeej jag är inte drogad bara trött och sur !

hahah! tog hästsvannsen över ansiktet :D

Fråga inte vem carro tog kort på men han fixa sig för kameran sa hon så hon var bara tvungen !
PUSSPUSS hope u enjoy that


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH asså ja lovar att han gjorde de!

2010-09-08 @ 10:23:06
Postat av: Anonym

herj kan int du lägga ut en smin k vidio ?:) skulle vara så kul att se :D

2010-09-11 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0