video !

Heejsan alla älsklingar!
i dag ´slutade jag 11,45 så jag, carro och marcus åt cheesburgare på McSliskas. ja om ni undrar varför det sitter en gurka på fönstret vid liljeholmens McSliskas så var det MARCCCCUS!

När jag kommit hem efter mycket flum så färgade jag lisas hår eftersom att det avr typ rött innan! dock e det lite rött nu med men inte lika.
just nu hade jag tråkigt så gjorde om några bilde roch gjorde en video av dom så tänkte lägga upp den här. dock flashar lisa på en bild men vem bryr sig. Vad är det man säger jo " SEX säljer" :D
'

bilderna är bättre i min dator dom ser lite cp ut i videon


Kommentarer
Postat av: Anonyhm

0:32



Fett knullbar

2010-09-15 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0